Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2012

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ...

Είχα την ατυχία σήμερα να επισκεφθώ για προσωπικούς μου λόγους το γενικό νοσοκομείο Κατερίνης και το ΙΚΑ Κατερίνης και επειδή είχα καιρό να το κάνω πάνω από 2 χρόνια αν θυμάμαι καλά νόμιζα
ότι κάτι θα έχει αλλάξει από τότε αλλά έπεσα έξω.
Ας ξεκινήσω λοιπόν από το ΙΚΑ Κατερίνης για μια  απλή βεβαίωση χρειάστηκε να περιμένω 2 περίπου ώρες
πήγα σε 6 διαφορετικά γραφεία για υπογραφές σε 2 διαφορετικούς ορόφους και σε 2 διαφορετικά κτήρια.Και το πιο καλό το άκουσα από μια κυρία που περιμέναμε μαζί στην ουρά (τι πρωτότυπο το ΙΚΑ να έχει ουρά!!!)  όταν άρχισα να κάνω παράπονα ότι έχουμε καθυστέρησή πολύ μου είπε "νεαρέ είσαι τυχερός σήμερα γιατί δεν έχει κόσμο και τελείωσες γρήγορα".

Φεύγω λοιπόν από το ΙΚΑ και πάω στο νοσοκομείο της Κατερίνης όπου είχα προγραμματισμένο ραντεβού εδώ και μια εβδομάδα λέω από μέσα  μου εκεί θα τελειώσω γρήγορα .(που να ξέρα!!!)
Φτάνω στα εξωτερικά ιατρεία 40 λεπτά πριν το ραντεβού πληρώνω τα 5 ευρώ (άλλα κόλπα από τον μεγάλο" κύριό"λοβερδο), και περιμένω στην ουρά (και εδώ ουρά τι λες τώρα!!!)όπου γίνεται ο πανικός είναι 34 προγραμματισμένα ραντεβού και έρχονται και πολλά έκτακτα ,γιατρός μόνο ένας!!!
Όπως περίμενα στον προθάλαμο πιάνω συζήτηση με κάτι γριουλες που ειναι συχνοί "θαμώνες" του
νοσοκομείου Κατερίνης και μου λένε ότι κάθε μέρα γίνεται το ίδιο μπάχαλο αλλά σήμερα είναι το κάτι άλλο λόγω της κακοκαιρίας των προηγουμένων ημερών.
Να μην τα πολυλογώ περίμενα 3 ωρες μετά το πέρας του ραντεβού μου για να με δει ο γιατρός που να μην είχα και ραντεβού δηλαδή!!!!


Υ.Γ Δεν έχω κανένα παράπονο από το προσωπικό του νοσοκομείου ήταν όλοι πολύ ευγενικοί και πρόθυμοι για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο απλά είναι λίγοι ειδικά οι γιατροί.

Υ.Γ ΚΥΡΙΕ ΛΟΒΕΡΔΟ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΩΝ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΠΟΔΑΡΆΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΆΜΕΝΟΥΣ ΓΛΕΊΦΤΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ!!!!

ΓΚ

2 σχόλια:

  1. Γιαννη υποκλινομαι αυτα που γραφεις ειναι ακριβως αυτα που εχω περασει και εγω πριν λιγο καιρο μπραβο σου παιδι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. se ola ta nosokomeia ta idia file aytoi den allazoyn me tipota.

    ΑπάντησηΔιαγραφή